niedziela, 4 sierpnia 2013

“Never say goodbye because goodbye means going away and going away means forgetting.” J.M. Barrie, Peter Pan

Do wyjazdu pozostały mi 2 tygodnie. Dużo? Mało? Nie jestem do końca przekonana. Myślę jednak, że wystarczająco dużo, żebym niecierpliwiła się po każdym pytaniu z serii "zaczęłaś się już pakować?". Mniej więcej 90% moich myśli zaczyna się od słów "przed wyjazdem". Przed wyjazdem muszę się z nią zobaczyć, przed wyjazdem muszę odwiedzić to miejsce, przed wyjazdem muszę to kupić. Jednak uważam, że w tym oczekiwaniu na wylot jest jakaś magia. Coś, co pozwala marzyć o tym, jak to będzie, zanim jeszcze się zderzę z rzeczywistością. Wiem, że jak już dotrę na miejsce, to się zacznie. Dni będą szybko mijały jak u innych wymieńców.

Rozpoczął się też czas pożegnań. Tak..mam jeszcze 2 tygodnie, a już się żegnam, ale taka jest sytuacja. W wakacje nie sposób utrzymać wszystkich przyjaciół w mieście, przy sobie :) W piątek ostatni raz widziałam się z przyjacielem i mimo tego, że było mi przykro, bardzo się za niego cieszyłam...bo prawdopodobnie teraz siedzi on w samolocie do Frankfurtu, skąd ostatecznie trafi na wymianę do Missouri :) Także mam dwa tygodnie żeby otrzymać raport i ewentualnie się przygotować :D

Jeżeli chodzi o walizki - nie kupowałam nowych. Mam największe na jakie pozwala KLM, miękkie.
Prezenty dla Hostów pokażę jak już dolecę, bo rodzinka też czyta mojego bloga ;)

Breaking news? Nie dostanę high school diploma. Tak naprawdę nawet sobie nie robiłam nadziei. Dopiero skończyłam gimnazjum, jak więc mają dać dyplom ukończenia liceum komuś, kto tak w zasadzie jeszcze go nie zaczął? Do tego osobie z wymiany - całkowicie to rozumiem. Oczywiście nie zmienia to faktu, że Klaudia ma ogromne szczęście i sztab zazdrośników za sobą - w tym mnie. Nadal jednak mam prawo uczestniczyć w graduation, więc mam nadzieję, że będę mogła cieszyć się także innymi przywilejami Seniors :)

Wszystkim wymieńcom, którzy już wyjechali, życzę wszystkiego dobrego, trzymajcie się ciepło! :))

9 komentarzy:

  1. Też chcę być senior :( Może na miejscu to załatwię... Choć tak naprawdę to nie wiem czy będę senior czy junior ale myślę jednak że junior. I uważam, że też jest jakaś magia przed naszym rocznym wyjazdem. Tak w sumie nawet fajny jest ten czas oczekiwania. Masz wszystkich przy sobie, wiesz że pojedziesz i marzysz o wyjeździe, jak to będzie itd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ból słów 'przed wyjazdem', bo odbijają się echem w mojej głowie sryliard razy dziennie. Ale miejmy nadzieję, że nasze zderzenie z rzeczywistością nie będzie zbyt gwałtowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, tak! Ci którzy dostaną hs diploma to WIEEELCY szczęściarze! Ja już jestem na etapie "co muszę kupić przed". Pozostał mi troszkę ponad tydzień ale chce żeby to już było jutro! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rowniez wyjezdzam na wymiane i juz z wiekszascia znajomych sie pozegnalam, jeszcze tylko rodzinka zostala czyli najtrudniejsze przedemna... Zycze ci powodzenia i wszystkiego dobrego! :) PS. dodalam linka do twojego bloga na moim blogu, jesli to nie problem :) http://year-in-texas-s.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, widzę jakoś, że amerykańskie licea nie są jakoś super skłonne do tego, żeby dawać exchange students high school diploma. Mam nadzieje, że u mnie się uda. Może będą na mnie patrzeć inaczej bo normalnie szedł bym teraz do 3 liceum. So Vermont why not me? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia z Wyoming też "idzie" do 3 liceum i jej przyznali, więc mam nadzieję, że Tobie też się uda! Diploma to super sprawa ;)

      Usuń
  6. Nawet nie wiesz ile masz szczęścia, że jedziesz!:)
    Czekam na kolejny wpis! :*
    Zapraszam do siebie, co prawda nie wyjeżdżam na rok do USA a planuję tam iść na studia! ;3
    http://im-living-my-american-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swoją drogą kocham ten cytat z tytułu wpisu do tego stopnia, że aż muszę Ci o tym napisać XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)
    Ja również w tym roku wyjeżdżam do USA. I tak samo jak ty trafiłam do Oregonu :D Tyle że ja wyjeżdżam z fundacji NWSE.
    Będę obserwować Twojego bloga i życzę CI powodzenia oraz czekam na kolejny wpis !
    Zapraszam do mnie: welcomeoregon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń